کاشت ریش

Wiki Article

عمل کاشت ریش متناسب با جراحی که انتخاب می کنید متفاوت است اما می تواند در یک جلسه ۱۰ تا ۱۲ ساعتی به اتمام برسد.

نکته بسیار مهم در خصوص مزایای ریش کاشتن که بسیاری از افراد از آن غافل هستند، محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی از جمله اشعه خورشید است.

همچنین رعایت یک روال مراقبت از پوست و محافظت از ناحیه تحت درمان در برابر نور خورشید و سایر عوامل محرک برای کمک به حفظ سلامت و ظاهر موهای کاشته شده بسیار مهم است.

آزمایشات قبل از عمل را انجام داده و با پزشک مشوت کنید. به علاوه سوابق بیمماری‌ها و داروهایی که مصرف می‌کردید یا می‌کنید را به پزشک خود اطلاع دهید تا از بیماری‌ها و حساسیت‌های شما مطلع شود.

کاشت ریش نسبت به کاشت مو نتیجه بهتری دارد. پس از سه هفته تا یک ماه موهای کاشته شده وارد فاز ریزش شده و بعد از ریزش مجدد شروع به رویش می‌کنند.

در نظر خانم‌ها جذابتر به چشم خواهید آمد. زیرا خانم‌ها مردانی که ریش یا به قول معروف ته ریش دارند را جذاب می‌دانند.

البته باید یک سری مراقبت های بعد از کاشت ریش را نیز حتما انجام دهید.

اگر تصمیم قطعی خود را برای کاشت گرفتید باید ریش و سبیل خود را طراحی کنید.

اما بعد از اینکه دوره رویش فولیکول ها به اتمام رسید و موها شکل طبیعی تری به خود گرفتند و شما می توانید ریش صورت خود را به هر شکلی که مایل هستید اصلاح کنید و در این زمینه هیچ محدودیتی پیش روی شما قرار ندارد. 

  کم مویی صورت، مسئله‌ای است که بسیاری از آقایان با آن دست به گریبان هستند و اغلب به دنبال راه‌حلی موثر برای رفع این مشکل می‌گردند. داشتن ریش و سبیل پرپشت امروزه به عنوان یک نماد زیبایی برای آقایان به حساب می‌آید.

کاشت مو در هر جای بدن،‌ بدون درد، خونریزی و نیاز به بخیه است. 

اما بعد از  گذشت زمان موهای کاشته شده کاشت ریش شروع به ریزش می کنند. شاید این فرآیند برای بسیاری از افراد دلهره آور باشد، چرا که آن ها این تصور را دارند که عمل کاشت ریش موفقیت آمیز نبوده است و ما باید بیان کنیم،  

پس اگر ریش های شما هم نامنظم و پراکنده هستند، پیشنهاد ما به شما کاشت ریش است. با استفاده از این روش شما می توانید از داشتن ریش هایی بلند، پر و طبیعی لذت برده و جذابیت چهره مردانه خود را چند برابر کنید.

کاشت ریش در شیراز به یک روش هدفمند و دقیق انجام می‌شود تا بهترین نتایج را به دست آوریم. این فرآیند شامل چند مرحله کلیدی است که با دقت فراوان اجرا می‌شوند:

Report this wiki page