یو پی اس بهراد

Wiki Article

در ادامه قصد داریم مقایسه یو پی اس و استابلایزر را انجام دهیم و با نحوه عملکرد آن ها بیشتر آشنا شویم.

یو پی‌ اس‌ ها قطعه‌های هستند که علاوه بر تأمین برق موردنیاز در زمانی که به آن نیاز داریم به‌درستی از کامپیوتر یا هر وسیله برقی در برابر اختلال در برق جلوگیری می‌کند.

بهترین یو پی اس خانگی و صنعتی (برای کامپیوتر ، آسانسور ، دوربین)

اما هر تجهیزی نیازهای خاص خود را دارد و باتری باید کارکرد مخصوص آن تجهیزات را داشته باشد. باتری‌های مخصوص یو پی اس و باتری‌هایی که در خودروها استفاده می‌شوند نیز برای عملکردهای متفاوتی طراحی و ساخته شده‌اند.

این دو نوع یو پی اس قابلیتهای متفاوتی دارند و استفاده از آنها برای تجهیزات مختلف مزایا و معایبی به دنبال دارد. در مطلب لینک زیر این دو نوع یو پی اس را به صورت کامل معرفی و مقایسه کردهایم.

دعوت می ­کنیم. برای خرید یو پی اس و خرید باتری یو پی اس و ارتباط با شرکت و مشاوره رایگان با متخصصین شرکت می­ توانید از بخش تماس با بهراد

همچنین یو پی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین می نماید.

از آنجایی که باتری به این میزان ظرفیت نداریم اولین انتخاب بالاتر که ۱۰۰ آمپر ساعت است را انتخاب می‌کنیم.

در صورت افت شدید برق و یا افزایش شدید ولتاژ مانند برخورد رعد و برق نیز ‌میتوانند

در انتخاب یو پی اس برای کامپیوتر دقت کنید تا، ظرفیت یو پی‌ اس کمی بیشتر از مقدار موردنیاز باشد. مهم‌ترین کاری که یو پی‌ اس می‌تواند انجام دهد سویچ کردن به‌موقع و درست در زمان قطعی برق است. با این کار مشکلات ازبین‌رفتن اطلاعات مهم بی‌معنا می‌شود و فرد با خیالی آسوده‌کار خود را ادامه می‌دهد. در این میان باید به مواردی همچون بررسی پلاک دستگاه، نگاه‌کردن به اعلان مبنی بر حساس بودن دستگاه به نوسانات، وصل بودن مانیتورها به یو پی‌ اس (دستگاه اضطراری برق) دقت کنید تا از ذخیره و نگهداری اطلاعات خود هنگام قطع برق شهری مطمئن شوید.

برای اینکه در خرید یو پی اس، بهترین انتخاب را انجام دهید، چنان‌چه گفته شد، بهتر است ابتدا توان مصرف دستگاه‌های خود را محاسبه کرده و یک یو پی اس با توان برابر یا بیشتر را خریداری کنید. از طرف دیگر، بسته به حساسیت دستگاه‌های مصرف کننده، بهتر خرید ups است یکی از انواع مختلف یو پی اس را برگزینید.

برای دانلود ویدیو بررسی تمام مشاغل و حمایت از سایت (کلیک کنید)

باتری خودرویی دارای سوپاپی هستند که گاز هیدروژن اضافی بتواند از باتری خارج شود و داخل باتری جمع نشود.

قیمت این دسته از یو پی اس‌ها، نسبت به بقیه بسیار کمتر بوده و همین مزیتی است که باعث شده تا این دستگاه، برای استفاده شخصی و کامپیوترهای خانگی مناسب باشد.

Report this wiki page